Kontakt

Vi har i Bredballe Antennelaug udover vores serviceaftale også indgået en administrationsaftale med Stofa, der betyder, at det er Stofa, der står for de fleste daglige opgaver, såsom:

      • Flytninger 
      • Oprettelse/Opsigelse
      • Ejerskifte
      • Pakkeskift
      • Fejlmeldinger

 Kontakt til Stofa her

 

Kontakt Bestyrelsen her

 

Ved fraflytning skal du være opmærksom på, at opsigelsesperioden er løbende måned + 30 dage. Der vil automatisk blive foretaget refusion til fraflytter.

Såfremt du flytter indenfor laugets forsyningsområde eller til et andet område forsynet af Stofa, kan du blot få flyttet dit abonnement.

Ved fraflytning er vi meget interesseret i at modtage tilflytters kontaktinformation af hensyn til kommende tilslutning.

 

 

Dette betyder, at du i de fleste tilfælde skal kontakte Stofa, men –

Skulle kontakten til Stofa mod forventning ikke fungere tilfredsstillende, er alle meget velkomne til at kontakte bestyrelsen eller benytte sig af vores Generel henvendelse.

Såfremt du har tekniske problemer med signalet, bør du i egen interesse først undersøge dine egne kabeltilslutninger samt om naboen eventuelt har samme problem.

Læs mere om husstandens installation her.

 

Driller dit Tv-signal – læs mere her